Forum www.codasquad.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
coda

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.codasquad.fora.pl Strona Główna » Offtopic Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
coda
Autor Wiadomość
Zawisz
Admin
Admin



Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post coda
Official Promo Movie by Zawisz

http://www.youtube.com/watch?v=MZxUWBFfIIQ




*Start*

Start beta testów: 4.09.10
Koniec beta testów: 20.09.10
Oficjalny Start: 24.09.10, godzina: 18:00 [PIĄTEK]

Prologue


Witam. Mam przyjemność zaprosić wszystkich graczy Dark Wizard'a na nowo powstały, tworzony przeze mnie i kilku fanów PvP serwer
Instant RPPvP. Nad projektem pracujemy od początku kwietnia tego roku i staramy się oferować w pełni dopracowany i stabilny serwer.

Jest to standardowo działający instant (s7/t9 na start), oparty o BG, world i Arena PvP z zamkniętymi instancjami i wyczyszczonymi skryptami PvE dla poprawy ogólnej wydajności emulatora.

Chcemy stworzyć alternatywę dla zlagowanego Arena-Tournament'u, Ratail'a czy "dobrych" instantUF, skurwionych przez custom itemy, których my NIE support'ujemy i support'ować nie zamierzamy.

Jest to serwer "do pogrania", choć system zdobywania gear'u jest tak rozbudowanym, że napalony PvPer nie będzie się nudził i nie zrezygnuje z serwera po 24h.

Używamy najlepszego i najbardziej wymagającego emulatora TC2 z wieloma własnymi fixami/modyfikacjami, co jest dowodem na to, że idziemy na jakość a nie ilość.

Nie jest to też serwer, który padnie z braku sponsorów, gdyż sponsorem naszego szybkiego dedyka jest właściciel serwerowni a sprzęt będzie wymieniany na nowy i lepszy, gdy tylko osiągnie 80-90% zużycia.




I. Podstawowe Informacje

Server: Circle of Dark Arts [RPPvP]
Patch: 3.3.5a
Realmlist: set realmlist 85.25.152.75

Website: [link widoczny dla zalogowanych]
Rejestracja: [link widoczny dla zalogowanych]
Forum: -
Stats: [link widoczny dla zalogowanych]
Honor Ranking: [link widoczny dla zalogowanych]
Armory: -

Ważne:

Forum i armory w trakcie projektowania.

II. Rate'y

XP: Instant 80
Profy: Instant
Skill'e: x100
Honor: x2 (+duże bonusy z BG)
Arena Points: x7 (Flush co 24h)

III. Populacja

Circle of Dark Arts: Nieznana

Player Limit: Nieznany (ale średnio-wysoki)
Ratio Horda/Ally: Nieznane.

Ważne:

Gdy ilość graczy po jednej ze stron konfliktu będzie zbyt duża, serwer CoDA zastrzega sobie prawo do wyłączenia funkcji tworzenia charów w 1 z frakcji do czasu, aż zostanie przywrócone prawidłowe ratio.

Poza tym, mamy w planach możliwość wprowadzenia limitu graczy, tak aby: ms <100.

IV. Priorytety

1. Przyjemny Gameplay
2. Wysoka stabilność
3. Wysoki poziom PvP
4. Gra Fair-Play (brak custom itemów)
5. Klimat RP
6. Niski Ping
7. Profesjonalna administracja
8. Duża rywalizacja w PvP
9. Brak krytycznych bugów
10. Brak PvE

V. Stabilność.

DC: Brak
Latency: 20-80ms
Host: Niemcy
Rollbacks: Nie
Restarty: Rzadko (zawsze zapowiedziane)

VI. Inne ważne.

Odsetek Rodaków: Nieznany
Donacje: Nie
Custom Items: Nie
Vote Points: Nie
Vote Rewards: Nie

VII. Player Vs Player

1. Battlegrounds:

[Rodzaj BG] <-> [Szansa(rBG)] <-> [skrypty]

Warsong Gulch: 1/5 [100%]
Arathi Basin: 1/5 [100%]
Alterac Valley: 1/5 [100%]
Eye of the Storm: 1/5 [100%]
Strand of the Ancients: 1/5 [85%]
Isle of Conquest: Zamknięte [65%]
Wintergrasp: Zamknięte[85%]
Random Battleground: TAK

Ważne:

1) IoC i WG pozostaną zamknięte do czasu, aż serwer osiągnie stabilną liczbę kolejno 200 i 350 online.

2) Serwer oferuje specjalny system wspierający BG-PvP na serverze, informując na chacie wszystkich graczy, o rozpoczynających się BG i kolejkach na BG/rBG.

3) Server korzysta ze specjalnego systemu balansowania ilości osób na BG, co
gwarantuje nam grę "fair play", przynajmniej w kwestii równej ilości graczy walczących ze sobą po obu stronach (sprawuje się perfekcyjnie).

2. Areny PvP:

[Rodzaj Areny] <-> [Ilość Aren]

Arena PvP [2v2]: Nieznane
Arena PvP [3v3]: Nieznana
Arena PvP [5v5]: Nieznana

Dostępny Season: Seasson 8

Ważne:

Rating i Personal zaczynają się od "1200" i NIE spada aż do 1600.
Flush Aren co 24h.


VIII. Zaawansowane

Core's Update: Rzadko (co 14-60 dni)

Emulator: Trinity Core II
Changelog TC2: [CLICK]
Bug-Tracker: Tak [CLICK]
Developerzy CoDA: 2x C++, 1x PHP, 1 xSQL
Downtime: <1 minuta (DC <- [Offline] -> Online)
Transfery: Nie
AntiCheat: Tak + autoIP/acc ban [Nie aktywny]

Ważne:

Używamy modyfikowanego na potrzebny instanta PvP emulatora, zmiany dotyczą emulatora i bazy danych. Update serwera planujemy TYLKO gdy pojawi się kod oflagowany jako "stable". Co powinno zapewnić stabilność serwera teraz i w przyszłości.


Collision, AntiCheat i Pets' Line of Sight

Collision/vmaps: Tak (cały świat)
Line of Sight: Tak (nie można cast'ować przez obiekty)
Pets' Line of Sight: Tak (pety nie cast'ują przez obiekty)

Collision.dll: 10//10
Line of Sight: 10/10
Pets' Line of Sight: 10/10

IX. Projekt

Rekrutacja do Squadu: [CLICK]

X. Inne

1) Armory
2) Statystyki PvP (TOP Hk/Teams)
3. Mounty 2 i 3-osobowe (w tym fly)
4. Zmodyfikowana formuła aren PvP (Rating top Arena Team'ów >2500)
5. Isle of Conquest i Wintergrasp
6. Morrigan (NPC uczący profesji + teleporter)
7. Unikatowe Rangi PvP (każdy PvPer je kocha)
8. Dostęp do high-end'owych itemów (wszystkich)
9. Dostępność EQ (w tym PvE) oparta o PvP (honor/ap/hk)
10. Mini-teleporty (w głównych koloniach Ally/Hordy)

System rang PvP:

Gladiator (A) - Gladiator (H): 0 kills
Private (A) - Scout (H): 200 kills
Corporal (A) - Grunt (H): 400 kills
Sergeant (A) - Sergeant (H): 700 kills
Master Sergeant (A) - Senior Sergeant (H): 1000 kills
Sergeant Major (A) - First Sergeant (H): 1500 kills
Knight (A) - Stone Guard (H): 2000 kills
Knight-Lieutenant (A) - Blood Guard (H): 3000 kills
Knight-Captain (A) - Legionnaire (H): 4000 kills
Knight-Champion (A) - Centurion (H): 6000 kills
Lieutenant Commander (A) - Champion (H): 8000 kills
Commander (A) - Lieutenant General (H): 11000 kills
Marshal (A) - General (H): 14000 kills
Field Marshal (A) - Warlord (H): 18000 kills
Grand Marshal (A) - High Warlord (H): 22000 kills
of the Alliance (A) of the Horde (H):100000 kills

*Własny system limitów, ułożony według prostego algorytmu. Limity pierwszych rang są zawyżone w stosunku do ex-globalowego systemu, nawet na "głupiego" Private'a trzeba zasłużyć.

*Te same rangi wyświetlają się w statach PvP na webie.

XI. Screenshots

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
*Alliance Colony I - Za dnia... i nocą...

[link widoczny dla zalogowanych]
*Horde Colony I - Za dnia...

[link widoczny dla zalogowanych]
*Quest na battlemastera, którego ukończenie jest wymagane by mieć dostęp do broni na 284level w grze, wymaga 1000x "Mark of Glory", które są dostępne z custom questów.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Morrigan to oskryptowany NPC, który uczy profesji (insatnt), oraz teleportuje do kluczowych lokacji w grze. W tym do kilku stworzonych
na potrzeby serwera: Dual Arena (osobno dla ally i hordy) oraz do kolonii (na początku jest tylko 1kolonia/frakcja, ale jak będzie więcej online planujemy dorobić ich trochę.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na żarcie i potiony.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na potiony dostępne z alchemii, tak, aby gracze mieli jak spożytkować nadwyżkę honoru.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Trener uczący posługiwania się wszystkimi rodzajami broni, dostępnych dla naszej klasy rzecz jasna.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na Bronie 1 i 2h (lev.277), czyli te prawie najlepsze, rating nieco przeraża, ale zapewniam że ów bronie będą dostępne dla top 10-25% arena teamów.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na lepsze bronie s7, które normalnie nie są już dostępne.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Quest od LK na High-End'owe bronie PvE (lev.284). Emblemy rzecz jasna są za Hk (1Hk = 1 emblem). Alternatywa dla itemów za AP/Rating, nie wymagająca robienia aren.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor od perm enchantów, na CoDA znajdziemy ich bardzo wielu.

[link widoczny dla zalogowanych]
*NPC z questami, w których enblemy za Hk wymieniamy na MoS, które następnie wymieniamy na T10. Itemy stosunkowo łatwe do zdobycia, jakoże to serwer PvP a itemy PvE są mimo wszystko zbędne w większych ilościach.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Alternatywny quest na explorera, który polega na odszukaniu NPCa, który jest ukryty na jednym z 5 BG.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na gadżety z engineeringu, aby królewska profesja graczy PvP była przyjemniejsza w używaniu, a gracz nie musiał latać po vendorach ze WSZYSTKIMI matsami do prof.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na materiały wybuchowe.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na narzędzia do profesji, a obok vendorzy z matsami do nich.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Manekinów też nie mogło zabraknąć...

[link widoczny dla zalogowanych]
*Questy PvP, w których gracz wymienia marki na Mark of Glory, których potrzebuje do m.in titlesa: Battlemaster, czy high-endowych broni PvP.
Zakończenie tych wszystkich questów aktywuje questa na Justicara/Conquerora - osobno dla Ally i Hordy.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Tak wygląda system mini-teleporterów w koloniach, ich użytkowanie jest banalne, target'ujemy NPCa/gracza do którego chcemy się teleportować i wchodzimy na ów okrąg.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Vendor na standardowe, startowe s7/t9 (na SS vnedor s7).

[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście o DK też nie zapomnieliśmy.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Quest na Shadowmourne u LK.

[link widoczny dla zalogowanych]
*Poligon w kolonii Hordy, który oferuje questy PvP powiązane z "Mechanic War Event", który rozpoczyna co 6h (na 20min) wielką bitwę czołgów na WSG i AB.

Ważne:

Generalnie vendorów i cusotm stuff'u jest fchUj. Nie zapomnieliśmy o vendorze z shardami dla locków czy totemami dla shama. Poza tym niebawem wrzucę jeszcze kilka screenów.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zawisz dnia Czw 23:07, 23 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Czw 23:04, 23 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.codasquad.fora.pl Strona Główna » Offtopic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin